ΙΣΤΟΡΙΑ – ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ
Στις αρχές του 1960, ο Αναστάσιος Μουρίκης σε νεαρή τότε ηλικία, ξεκινάει τα πρώτα του βήματα ως ερασιτέχνης δίπλα σε ένα μεγάλο επαγγελματία μελισσοκόμο της εποχής και μυείται στον κόσμο της μέλισσας.
Μετά από 2 χρόνια συνεχούς εκπαίδευσης στη τέχνη της μελισσοκομίας και έχοντας αποκτήσει εμπειρία και γνώση στα μυστικά του επαγγέλματος, αποκτά τα δικά του μελίσσια και ιδρύει την δική του μελισσοκομική μονάδα.
Το 1978 μπαίνει στη μελισσοκομία και η σύζυγος του Φωτεινή Μουρίκη, συνεισφέροντας στην ανάπτυξη της οικογενειακής πλέον μονάδας.
Αποκτούν 4 παιδιά, από τα οποία, ο μικρότερος, Παναγιώτης, γεννηθείς το 1987, από πολύ μικρή ηλικία γαλουχείται με την αγάπη για τη μέλισσα, αποκτά πολύ νωρίς εικόνες και ερεθίσματα από τη φύση, εξοικειώνεται με το θαυμαστό αλλά συνάμα και περίεργο (επιστημονικά) κόσμο της μέλισσας, εκπαιδεύεται στην τέχνη της μελισσοκομίας και λίγο αργότερα, τελειώνοντας το σχολείο και τις στρατιωτικές υποχρεώσεις, αναλαμβάνει τα ηνία της μελισσοκομικής μονάδας όπου αριθμούσε μέχρι τότε 300 μελισσοσμήνη.
Με εργατικότητα, ζήλο και άψογη τεχνική κατάρτιση, έφθασε την μονάδα μας να αριθμεί σήμερα τα 2.500 μελίσσια.
Η ανάγκη για εκσυγχρονισμό της μελισσοκομικής μας μονάδας (τόσο σε επίπεδο εξοπλισμού όσο και μέγιστης διασφάλισης ποιότητας) μας έκανε να δημιουργήσουμε μια νέα, υπερ σύγχρονη, ιδιόκτητη μονάδα – συσκευαστήριο στη Στεφάνη Βοιωτίας, που πληρεί όλες τις σύγχρονες προδιαγραφές της νομοθεσίας με απώτερο σκοπό το τελικό προϊόν που φθάνει στον καταναλωτή να είναι άριστο ποιοτικά, ώστε ο πελάτης να εξακολουθεί να δείχνει την ίδια εμπιστοσύνη στο όνομα της Οικογένειας Μουρίκη όπως 60 χρόνια τώρα κάνει αδιάκοπα.
Πριν 3 χρόνια, το 2017, η Μαρία Μουρίκη, αδερφή του Παναγιώτη, αποκτώντας τις βασικές γνώσεις της μελισσοκομίας μπαίνει και εκείνη ενεργά στην οικογενειακή επιχείρηση.
Αναλαμβάνει την προώθηση των προϊόντων μας και συμβάλλει στην δυναμική ανάπτυξη της μονάδας μας.
Επιθυμούμε η Οικογένεια Μουρίκη να βρίσκεται πάντα ένα βήμα μπροστά στις σύγχρονες τάσεις της αγοράς και την ανάγκη της εποχής για καινοτόμα προϊόντα.